17 maj -09 - bakdag :D
Jaha då var helgen redan över igen... Fast å andra sidan är man ju ledig imorgon oxå ;) Men alltid mkt roligare o ha sällskap när man är ledig o älsklingen jobbar ju imorgon. 10-20 =/ Men sen är han allt ledig tisdag igen, sen har vi ju torsdag med =) Så blir nog en ganska bra vecka :)

Helgen har varit både trist o bra ;) Lördagen var inte sådär rolig. Skulle upp tidigt till jobbet (jobbade 8-16) och var pisstrött näe jag vaknade. Kunde inte somna förrän sent eftersom mattias inte kom hem förrän vid 11 någonting o så. Sen tog de en stund innan man hade varvat ner... Menmen, morgonen var skit på jobbet, hade både ont i ryggen och var yr som jag vet inte vad. Kändes som jag skulle ramla ihop på golvet flera gånger. Skönt i alla fall att Kerstin ville byta så jag fick stå i självscanningen lite, lättare än att sitta fast i kassan. Blev i alla fall lite bättre framåt lunch och sen blev jag jättejättetrött/yr igen vid 2-tiden, menmen sen fick jag åka hem i alla fall ;) Låg o vilade lite sen lagade vi mat, blev lottas supergoda kycklinggryta med tacokrydda och fetost och sen ris till det. Slapparkväll med eurovision sen. Skönt att jurygrupperna hjälpte mot grannrösterna, men synd sverige inte kom bättre!

Slappmorgon idag, vaknade vid 9 eller något men gick upp typ vid 11 :P Frukost sen åkte vi o shoppade några grejer vi behövde eftersom mattias kom på att vi kunde ha bakdag eftersom solen försvann lagom till vi gick upp :P Så sen har vi spenderat dagen med mattias syrra och bakat lite godsaker =) Har gjort ekorrbon o lite annat gott som ni ser nedan =)


Bagarn ;) (Haha jag vet att bilden är sjukt ful, men magen och madelmassafyllningen är där i alla fall ;P)

Gjorde typ världens största bullar idag :P Här är kanelisarna, sjuukt goda i alla fall :)

...och så med mandelmassafyllning. Oxå gigantiska men GODA :D

Dumlekakor som älsklings syster fixade

Och så till slut blev det lite gula rutor oxå!
aalexandra

Det ser väldigt gott ut :)

Hanna

Tror det är dags för ett besök nu för mig och lisen ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress