11 okt 2009 - Babysim

Snuttan bara ääälskade babysimmet i fredags =) Hon var inte rädd eller ledsen en enda gång! :) Hon var ändå både minst och yngst av alla, men ingenting bekom henne det minsta :P Hon fick öva på att "simma" på mage och rygg, ligga på mage på en platta med de andra bebisarna, och sjunga och busa lite. Hon bara babblade, log och åt min hand genom hela halvtimmen =) Det kommer bli en poppis aktivitet!



Efter babysimmet åkte jag och Mattias in till Aktiva medan Meja var hos mamma, och tränade gym. Hann tyvärr inte till dansen =/ Gick hyfsat bra i alla fall, fast hann inte riktigt allt jag skulle.

Igår jobbade M förmiddag, och tränade därefter, så jag och Mejis var själva. Plockade litegrann, men eftersom hon knappt går med på att bli nerlagd för tillfället så hann vi inte så mycket. När han hade kommit hem lagade vi lite tacos, MUMS, och åkte därefter hem till M:s kompis Johan. Spenderade kvällen där, och det var trevligt =) Mejis bjöd faktiskt på ett par skratt åt pappa oxå =)

Meja tyckte det var kul att prova stolen lite medan mamma och pappa åt tacos =)

Idag slöade vi lite på morgonen, och ryckte därefter upp oss och städade av det värsta i lägenheten. Skönt att ha det gjort oxå, har blivit lite av en söndagsrutin =) Sen bjöd vi upp mamma och de på fika. Eftermiddagen spenderades med BodyCombat på Aktiva, gick jättebra idag...och skitbra jobbat Linda som hade passet själv första gången. Du var superduktig!!

P.S. Jenny - jag har ett par bilder på er oxå från babysimmet sen om du vill ha =)

jenny

hejsan. Söt hon är o så duktig i fredags. Måste nog mata lucas precis innan vi går i vattnet:) maila gärna korten när du kan.. Kram

Emelie

ja den pumpen verka funka bra än så länge =) men hur mycket lyckats du pumpa ut varje gång? själv har jag bara lyckats få ut typ 40 ml.

gud va kul Meja ser ut att ha i vattnet =)

Linda

Vad härliga kort ni lyckats få på sötnösen i vattnet!!

Söt när hon sitter i sin stol ;) Snart ska min lillklimp också göra det!

Nästa helg ska vi till simhallen för första gången :o Hoppas att han gillar det!

Issa

sötanos:) ser fram emot att mysa i veckan!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress