10 sept 2009 - Brunett!

Hade en underbar morgon idag ;) Meja somnade ca 22.30 igårkväll och sov sedan ända till 05.52 :O Snacka om att jag var förvånad när jag vaknade! Hon åt, somnade om direkt och vaknade sedan klockan 9. Därefter gick jag upp och vägde mig, och har gått ner 1 kg sen i lördags :D Skönt att det gett resultat även om jag slarvat en del =) Skönt att veta att man kan det ibland!

Gick och duschade på förmiddagen och när jag kom ut från duschen såg det ut såhär utanför :P :






Fixade maten jag förberett igårkväll och åkte ut till Maxi och åt lunch med älskling. Därefter åkte jag och hämtade kusin från skolan och åkte till frisören! :) Hade ju lovat att de skulle få göra vad de ville med mitt hår denna gången (dock med 2 villkor; inte för mycket på längden & ingen extrem färg) och det höll jag! :) Reslutatet blev att jag blev brunhårig igen (skönt faktiskt ;P) och en del mer uppklippt i håret. Är jättenöjd! Tror jag ska fortsätta göra så när jag är där :P De vet ju bättre vad som är snyggt och lite inne och så än en annan gör... Annars gör man sig alltid bara precis likadan. Lite snelugg blev det oxå!



Dagens mat:
Frukost - Makrill med stekt ägg, 1 babybel-ost
Lunch - Köttfärsbiffar med grönsakspuré
(
http://www.tasteline.com/Recept/Kottfarsbiffar_med_gronsakspure)
Hos frisören - 2 småkakor 
Middag - Köttfärssoppa
Kvällsmat - 2 oopsies (
http://www.alltomlchf.se/maten/recept/oopsies/) med kantareller

Dagens motion: Promenad fram och tillbaka till frisören, kanske 15 minuter?

Hanna

Fan vad fin du blev i håret gumman :)

Alfva (Pebbles82)

Jättesnyggt! :-)

Och grattis till viktminskningen också! Tänk om min mage också hade klarat LCHF!

evelina

Jättefint! Passar super i mörkt hår. Hoppas allt är bra med lillan :D

Melinda

Du blev skitsnygg i håret :D

Skulle också vilja gå till frissan..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress