13 sept 2009 - IKEA
Det blev jättebra med datorn kopplad till nya TV:n :) Känns lite skumt bara än så länge att sita o kolla på en stor TV när man är van vid lilla datorskärmen! Men bra är det =)

Igår skulle jag starta upp min storrensning här hemma som jag tänkte hålla på med nu veckan som kommer. Men Meja var inte så sugen på att gå med på det på förmiddagen när Mattias jobbade, så det fick vänta. Och när han väl kom hem blev det ner till hans föräldrar på middag och så, så det hanns inte med sen. Fick litegrann undanplockat i alla fall!

Idag blev det IKEA :D Alltid lika roligt! Synd bara att man inte har typ 100 000 med sig upp dit, hade inte varit fel ;) Blev lite mat där och självklart en del inhandlat! Köpte bl.a. en dyna till snuttis när hon så småningom ska börja sitta i barnstolen, ljuslyktor till dopet/hennes rum, laptopbord till tangentbordet & musen och ett skåp vi ska ha i köket eftersom vi knappt har något skafferiutrymme. Bara det att när vi kommer hem och ska packa upp och bygga ihop skåpet så har vi fått tag på fel förpacknng till själva "stommen", ååh! =/ TACK & LOV när jag precis hade bestämt att jag & Meja får bege oss dit imorgon igen såg jag på Facebook att mormor ska dit imorgon, YES! Så hon skulle fixa det, tack!! 


Det var skåpet på 2:a bilden, fast med dörrarna på 3:e =)

Gårdagens mat:
Frukost - Makrill, kokt ägg, babybel
Lunch - Oopsie-pannkakor med jordgubbsgrädde
Middag - Köttfärsbiffar med sås, kokta grönsaker & sallad
Efterrätt - Lite glass med nektarinbitar (+ 5 salta bomber ;P)
Gårdagens motion: Promenad ca 20 minuter

Dagens mat:
Frukost - Stekta champinjoner & bacon
Lunch - Laxfilé med grönsaksmedaljonger och gräslökssås (IKEA)
Middag - Hamburgare med mozarellaost, stekt ägg, gurka & dressing
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress