25 sept 2009 - Utmaning

Jag blev utmanad av Sofie:

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)! Lycka till! ;)

1. Vad heter du? Susanne

2. Ett ord på fyra bokstäver: Stol

3. Flicknamn: Saga

4. Pojknamn: Stefan

5. Yrke: Svetsare

6. Färg:  Skogsgrön (?! :P)

7. Klädesplagg: Strumpa

8. Mat: Skomakarlåda

9. Sak i badrummet: Shampoo

10. Plats/stad: Svängsta

11. En orsak att vara sen: Stoppad av polisen

12. Något man skriker: Satan! :P  

13. Film: Simpsons-filmen

14. Något man dricker: Saft

15. Band: Slipknot

16. Djur: Sugga

17. Gatunamn: Sörmans väg

18. Bil: Subaru

19. Sång: Sola & bada (Markoolio)


Så nu utamanar jag Linda, mamma, Nilla, Hampus & Cattis.


Så, då var det gjort. Och det går inte att få bort understrukenfunktionen, så ursäkta ett mycket störigt inlägg!

Hade en mycket bra natt inatt, snutt somnade runt 23 och vaknade vid 06, bara för att äta och somna om direkt till 10. Skööönt att få sova ut lite! Vi gick upp & både hon & jag fick frukost, sen stoppade jag ner henne i badet och därefter tog vi massa kort =) Kommer några här nedanför sen. Sen har jag fastnat här ett tag, läst lite bloggar och så, och nu när jag har skrivit klart är det dags för träning! DVD:n är färdigladdad, bara jag som ska bli det med ;) haha.

PT:n (personliga träningen) igår på Aktiva gick bra. Fick ett styrkepass jag är nöjd med! Benövningarna blir samma som jag kört förut eftersom han inte ville ge mig för hårt på benen till att börja med så snart efter förlossningen, däremot fick jag lite rygg-, triceps- och bröstövningar jag inte gjort innan, men de kändes bra! Magen fick oxå bli samma då jag kört det mesta och han tyckte det jag brukade göra var bra övningar.

Var även på Lindex igårkväll eftersom det var VIP-kväll eller något med 25% på allt. Blev en del shoppat =) Hängselbyxor & 3 bodys till Meja i strlk 68 + ett par badbyxor. Amnings-BH och skärp till mig. (bild nedan!) Ha en jättebra dag alla! Puss&kram

Dagens mat:

Frukost - Äggröra alá Sussi med tärnat bacon & färska champinjoner i

Lunch - Blir lite yoghurt & ett knäcke med philadelphia efter träningen

Middag - Kebabsallad med vitlökssås

Fredagsmys - Lite dip & grönsaker

Dagens träning: DVD:n Platt mage, stark rygg (nivå 1, 30 minuter)



Lite fotografering igårkväll & idag efter badet:




Ursäkta alla 1000 bilder, men ni får väl helt enkelt klicka upp de ni är intresserade av  =)

Madde

Hon är så himla söt=P Väldigt lika sin mamma=)

Cattis

bara skoj med massa bilder fortsätt så :D



Ja då är det väl bäst jag gör utmaningen då :P

Sara

Vilka underbart härliga bilder!

Cattis

hahaha näää det är sant bäst jag ändrar det :P

Erica

hon är en riktigt sötlök!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress