5 sept 2009 - Städdag

Igårkväll var det fredagsmys med min baby o min bäbis =) Kollade på Män som hatar kvinnor, orkade dock inte se riktigt hela.

Himla aktiv dag igår. Fika i stan på morgonen med ett par karlskronabor från Familjeliv.se. Var på 3G och det var himla trevligt och så! Blev mest förlossningsprat och amningsprat :P Båda var höggravida och den ena hade då barn sen innan. Den andra såg lite nervös ut efter ett tag o var mest tyst ;) Stackare, är skitjobbigt & ha det framför sig och inte veta vad som väntar!

Efter det var det dags för lillans höftledsscreening och allt såg bra ut =)

Därefter promenad med Jenny från jobbet och såklart Meja och Lucas i vagnarna. Gick runt östran i Rödeby och babblade massa!

Idag ska vi stäääda och sen kommer Mattias mamma o pappa och äter middag ikväll. Mattias och Meja är iväg och handlar nu så jag skulle hinna träna :)
Vågen idag stod på 0,5 kg minus sen i tisdags och måttbandet visade på 3 cm minus i midjan ;D

Gårdagens mat:
Frukost - Fil, ett kokt ägg, en babybel-ost
(tur man inte blir beroende när man har dem hemma ;P)
Lunch - En caesarsallad utan bröd på 3G

Middag - En kebab med bröd älsklingen köpte med hem (tänkte tagit kebabsallad men kom på att jag sa ju att jag ska äta lite kolhydrater så länge jag ammar)
Fredagsmys - Morötter o gurka med dip
Gårdagens motion: En promenad ca 50 minuter

Dagens mat:
Frukost - Fil, 2 babybel-ostar med skinka
Lunch - Omelett m. champinjonstuvning
Middag - Nachos
(ej chipsen för min del)
Efterrätt - Varm frukt med vispgrädde

Dagens motion: Hela passet på Fit Mama - träning efter graviditet (50 minuter med dans, yoga, pilates och stretch & relax)

Igår innan vi skulle till stan. Sen satt hon o blängde på mig hela vägen i bilen :P


Fredagsmyyys! ;)




Emelie

hehe att jag jag blev nervös av allt förlossningsprat och hur ont det verka göra att amma ;p svårt att hänga med där när man inte riktigt varit med om det än, hehe men det få jag väl uppleva väldigt snart hoppas jag =)



mycket söt liten flicka du har om jag inte sa det igår och tack för en trevlig fika föresten

Melinda

Va mysiga bilder ^^,

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress