- Okej?
Svar till "My":

Din Karl är otrogen mot dig : S

Hmm, okej, och det grundar du på? Jag har faktiskt ganska bra koll på vart han befinner sig den mesta av tiden då vi för det mesta är hemma ihop, och han den resterande tiden, de få timmar jag är i skolan, är hemma med vår dotter.
Om du nu hade menat allvar hade du ju kunnat skriva något sätt att kontakta dig på, mailadress eller något... Det är inte roligt att få sånt slängt i ansiktet utan grund! Stå i alla fall för det i så fall!
Madde

men fy vilken otrevlig kommentar o få! =(

Kram

Maliiin

Men fy vilken kommentar :S

Malin Koski-Vähälä

vad har folk för problem egentligen?Håll käften eller skriv ut ditt namn!Kram Sussi /Malin K-V

Mamma

ja man undrar ju vem som kommer med såna kommentarer och varför... Så dåligt att inte kunna stå för det med...

Isabelle Svensson

gud va arg jag blev nu! hon är avis på ditt liv. måste vara så

Alfva

Men herregud...

Tur att du är säker på dig själv och vet vad som stämmer och inte. En osäker människa hade förmodligen ifrågasatt hela sitt liv efter ett sån där puckad kommentar!

My

Jag har funderat på att kontakta dig länge och väl. Det är inte jag som träffat Mattias - utan min tjejkompis och barndomsvän. De träffades (hur vet jag inte) ca 2 veckor efter er dotter föddes och har haft kontakten ett tag efter det. Nu hör han inte av sig till henne, vilket har krossat hennes hjärta. Hon har som hon själv uttrycker det "fallitr stenhårt i golvet" för honom. Och han avslutade det hela med ett sms och har inte svarat på resten . Hon har visat din blogg för mig 1000 gånger, och har varit jättebitter över ert familjeliv, eller vad man ska kalla det . Och också gåttat sig åt hennes relation med Mattias .

Nu låter det som att de har haft en relation, villket inte är sant men träffats 4 gånger, enligt henne.

Anledningen till att jag kontaktar dig är att det skurit sig totalt mellan henne och mig, varför är en lång historia. men jag har lärt mig att sanningen alltid är bäst, att kärlek inte alltid varar och att vänner kan svika.

Att många inte lever som de lär. Villket gör ont

Prata medd din man (?) och hör vad han har att säga om det. Som sagt har jag bara hört ena versionen och sett hälften av smsen . Sanningen ser alltid olika ut från olika håll. tyvärr.

Du kan också kontakta mig på [email protected]

Hanna Melin

Vilken slyna som skriver så! idiot! Hoppas allt är bra med familjen och att vi kan ses snart gumman!

Jenny

Bry dig inte om sånt skit susanne!!! Tycker det bevisar vilken otroligt låg nivå "My" ligger på. Kan det vara så att My är avundsjuk på dig?!

Kram

issa

fy fan,det finns gott om idioter alltså.



Jag kan i alla fall ärligt säga att hade jag varit din snubbe hade jag inte varit otrogen för allt i världen ;) du verkar hur gullig som helst, inte konstigt att dottern blev så söt ;P

Ha en bra kväll och skit i den där my =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress