100109 - Utgifter...
Ja, det här med pengar... Om man bara hade haft obegränsat med dem - man kanske inte hade blivit lyckligare, men mycket hade blivit f*n så mycket enklare ;) haha. Just nu är det MASSA utgifter, ny bil måste snart införskaffas då den ena är kass, mini-PC "måste" oxå införskaffas tills skolan drar igång på riktigt (har dock hittat en billig som jag överväger) + att utlandsresan ska betalas sen med. Menmen, vi löser detta och sen kommer det kännas som man har massa pengar över sen efteråt ;)

Glömde ju skriva förra helgen att vi var på bio, Avatar var det som sågs! Jag tycker att det var en väldigt bra och "fin" film måste jag säga. Påminde oss lite om att ta vara på det vi har och kanske ffa på vår natur.

Igår var vi och badade eftersom babysimmet inte drar igång igen förrän nästa vecka, tänkte att vi måste hålla igång lillans vattenvana lite. Lisen och Hanna var oxå med i badet, trevligt med sällskap! Meja visade att hon kunde dyka och plaska och "simma" :) Innan dess var vi även och fikade med dem + Anna, det var faktiskt himla trevligt med lite girltalk och "stanskvaller" igen ;) Var ett tag sen annars! Vi var även och fixade ett pass till Meja, snuttis var jätteduktig och tittade mot kameran när jag bad henne, min lilla linslus :) Tror dock inte hon fattade att det togs kort just då, man såg ju inte riktigt kameran. Men bilden blev bra i alla fall!

Idag var vi på Kalmartravet på V75, gick sådär med gamblandet, fick in några platser och så iaf. Inte för vi spelade för så mycket, men i alla fall :) Sista loppet var lite synd att vi inte fick in 8:an som vinnare bara, då hade det blivit 1000:-. den ledde en stund faktiskt =(

Kollar nu ikväll på Independence day på TV, Meja sover här i mitt knä. Installerade förresten hennes nya bilbarnstol i bilen idag, skönt att slippa dra babyskyddet mer!! Jag har varit så jäkla trött på det på sista tiden.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress