100306 - Bio

Igårkväll var vi på bio, Alice i Underlandet. Jag hade jobbat på eftermiddagen, så jag kände inte jättemycket för det först när M skickade och sa att de hade bokat biljetter (förresten, vad fan gör man och storhandlar vid 8 en lördagkväll?! Hur många som helst :|). Men den var faktiskt himla bra, klassisk "kampen-mellan-det-goda-och-onda-film", och jag fick tack och lov gosa en stund med Meja när jag kom hem eftersom hon vaknade till en stund =)

Idag är jag som vanligt lat och sitter här när jag egentligen borde plugga. Men nu har jag lovat mig själv att efter detta inlägget ska jag hämta böckerna ;) Hjälper ju dock inte så mycket nu då jag ändå bara hinner plugga typ en timme innan jag måste göra mig i ordning för 40-årskalas för mosters man som vi ska iväg på i eftermiddag. Menmen, skylla sig själv? Jo...

Meja somnade själv i sin säng innan efter badet :O Eller själv och själv...när jag hade sprungit in och lagt henne typ 4 ggr för hon stod i sängen och var vansinnig stannade jag till slut kvar och klappade henne lite på huvudet och då somnade hon på 2 röda ;) Hon sover fortfarande, har sovit över 2½ timmar nu, länge sen sist!

Igår shoppade jag solglasögon till Meja på Lindex, eftersom hon i princip har suttit och blundat i vagnen sista gångerna vi varit ute (ja, även när hon inte sovit då ;)), såå söta var de! :) Sprang även på ett två-pack "linne-bodys" som jag var tvungen att köpa inför Gran Canaria!





Meja fick sig ett bad innan hon somnade med =) och sen bajsade hon i badbaljan, HAHA! Jag märkte att hon började ta i, så jag ropade till M att hanskulle hämta en blöja medan jag tog upp henne lite, men han hann inte ;) Knasunge!



Macka blev det efter gröten i morse eftersom hon inte verkade bli mätt. (Herregud, hur mycket kan ungen äta?! Gröt på TVÅ dl vatten PLUS en hel macka! Tur hon ligger under kurvan sen innan liksom, och rör sig hela tiden!)


Är det inte meningen att den tallriken ska sitta fast i bordet? :P

Marielle

okej tack för svaret! Jag tror ändå att jag inte blir medlem för att jag inte har råd för en sådan klumpsumma just nu. Hur sa de att de hittat dig?

Marielle

okej =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress