100310 - Mamamamama...
Yes, Meja har blivit piggare =) Hon var lite smågnällig igår, och trött, men idag är hon nästan sig själv igen! Lite sliten fortfarande, orkar inte stå på sina små ben så länge, men eftersom hon inte åt så mycket igår är det inte så konstigt. Magen är fortfarande konstig, uscha!

Jag tror att hon börjar fatta det där med att prata. Alltså hon gör det inte, men det verkar vara på g. Hon har ju sagt mest "papapapapa" rätt länge, men inte trott att hon fattar vad det betyder. Sen igår när hon var så ledsen och vi skulle bort och byta typ 10e blöjan för förmiddagen, så grät hon massa och mitt i det kom lite ynkligt "mamamama". Lilla stackars tjejen!

Igårkväll fick stackarn ett bryt och blev superledsen, bara grät och grät när vi skulle sova :S Hon höll på med läpparna hela tiden så det såg ut som hon hade ont i munnen, så funderade på om det var någon ny tand på g. Men det syns inget i munnen, så vi får väl se...

I morse blev det skola, och vi gick igenom prostatasjukdomarna. Eller, haha, vad säger jag?! Inte i morse, jag började ju inte förrän 13 ;) Jag pluggade i morse/förmiddags, sen åkte jag in till skolan ;) Slängde i mig lunchen i bilen efter basgruppsträffen och sen åkte jag in och tränade lite! Kändes bra, men blev så förbannat trött nu efteråt så har suttit däckad i fåtöljen nu efteråt. Ska snart gå och städa i ordning lite i sovrummet, det är välbehövligt!
Vi2blir3.se - Malin

Åh vad fin vårdesign! =) Nu blir de vår både på nätet och utomhus! Nu känner jag mig peppad för sandaler och plussgrader! =D

Vi2blir3.se - Malin

Okej :) Ja de är ju trixigt de där med veckorna, men man kan ju inte annat än räkna på den cykel man har. Ska på undersökning nästa vecka hoppas på att få reda på då, vart jag befinner mig på ett ungefär.

Linda

Vad skönt att hon mår bättre!!

Snyggt med det gröna ;)Jag bytte min header häromdagen, till mina fina tulpaner jag fick på födelsedagen! Sååå härligt väder nu!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress