101021 - Core
Playdaten i tisdags var trevlig :) Meja lekte massa, men inte så mycket med de andra ;) De 2 lekte dock en hel del med varann, eller ville i alla fall leka med samma leksaker!



Igår hände inget speciellt alls. Meja var på förskolan 9.30-15 och jag pluggade. Faktiskt.
Fick klart det vi skulle ändra i refereringen i sex-arbetet vi gjorde för ett tag sen, och så gjorde jag klart det där om graviditet och förlossning. Inte ett enda kort tog jag på hela dagen!

Idag börjades morgonen med basgrupp, återigen med rollspel där vi spelade sjukvårdsrådgivning/ringande. Idag tog vi upp hosta, andningsproblem och utslag. Väldigt nyttigt faktiskt att få veta vad man ska tänka på att fråga om! Bara 4 dagar kvar till praktik nu, börjar bli lite pirrig!
Efter det åkte jag in till gymet och tränade en snabbis. Körde 10 min på crosstrainern och sen var det Core i 30 min. Visste inte ens att det var där på förmiddagen. Magen kommer alltså kännas imorgon!
Lagade lite god middag nu ikväll, pannkaksrulle med köttfärs. Sen har vi börjat kolla på Stephen King's Pestens tid på VHS. Haha, hej 90-tal! ;) Men den kan nog bli lite underhållande i alla fall.



Godnatt på er allihop, och hoppas både ni och vi får en underbar natts sömn :)
Beatrice, mamma till Devin ♥

Jag arbetar åt min far med bokföring. Intressant faktiskt :)

Erica

haha vi plöjde pestens tid när jag var gravid, shit vad onödigt tittandew men vi kunde inte sluta! lycka till

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress