100916 - Pluggar på...
Ännu en pluggdag är snart till ända. Och tack och lov - det är den sista för denna gången :P

Träningen gick helt ok i tisdags, Indoor Walking var bra träning, hyfsat kul & det kändes i benen! För er som undrar vad det är så är det lite som spinning fast på crosstrainer. Jag är inte ngt stort fan av spinnig, det är superbra träning, men jag tycker det är så tråkigt! Detta var lite bättre tycker jag =) Dessutom sjukt bra träning inför kommande springlopp :) Jag kom på mitt under passet med vad den stora skillnaden från spinning var. Där kan man ju skruva ner motståndet, sätta sig på sadeln och bara trampa på en stund - "vila" - men det kunde man inte här! Man var ju tvungen att stå och kämpa på med benen hela tiden!


Bild från Wellness studio

Efter det var det alltså dags för kören (den nyaste) där vi sjöng igenom deras standardsånger lite och sen övade vi mer på "Because" och provade lite snabbt "Ain't no sunshine when she's gone" som då blev "he's", mycket trevligt var det och tiden rusade iväg =)

Igår hade jag och Meja sovmorgon och hon sov till halv 9 (!) och så gick vi en liten extrapromenad till dagis där hon skulle vara vid 11. Gick hem och pluggade, antecknade vidare lite och så innan det var dags för basgrupp i skolan. Vi gick igenom lite gamla tentafrågor, och det kändes sådär. Man kunde rätt mycket, men så är det ju också mycket lättare att sitta och diskutera så...


Bild från Adlibris - Skitbok! ;) Tung som attan.

Idag var det upp tidigt som gällde, och en morgonpromenad till dagis vid halv 8. Åt frukost när jag kom hem och sen har jag bara suttit här i soffan och pluggat (och pausat lite vid datorn emellanåt :P). Lunchpaus hade jag med såklart! I alla fall, nu är det bara kvar att läsa igenom alla anteckningar och pappren från föreläsningarna, sen är jag klar! Det får alltså bära eller brista imorgon, vet ju inte om man inte har läst tillräckligt djupt och så. Ska hämta Meja senast 16, kanske blir lite tidigare om jag blir klar, miss her!


Bild från Terapisnack
Vi får väl se hur det går imorgon!
Sara

Hoppas tentan gick bra idag. Kommer ihåg den där tentaångesten och hur skönt det var (oftast iaf) när det var över.



Jag sjunger i en kör som heter Mixemble (www.mixemble.se). En blandad kör med blandad repetoar, det är ett samarbete mellan musikskolan i Nässjö och studieförbundet Vuxenskolan. Superskoj är det iaf =)



Jag jobbar på fackförbundet IF Metall, jobbar med ekonomi och medlemsavgifter. Ett kul och varierande jobb.

Vi2blir3.se - Malin

Du är duktig du som pluggar =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress