- Tävling, utmaning & award

Jag är med och tävlar om en av dessa vinster hos Tjockisbullen, i samarbete med Evas underkläder.
Tävla HÄR du också!



Jag blev utmanad av Melinda att skriva 5 sanningar om mig själv:

1. Jag ramlade och slog mig på kinden på en trasig papperskorg när jag var liten, och har därav ett ärr.
2. Jag äääälskar Sex&theCity, Vänner & PrisonBreak, mina favoritserier.
3. Jag har alltid haft väldigt lätt för mig i skolan, men på gymnasiet var jag otroligt skoltrött och fick därför inga höjdarbetyg. Kom in på högskolan tack vare högskoleprovet :D
4. Det jag älskar att göra mest av allt (förutom att vara med familjen) är att sjunga! Sjunger just nu i 2 körer och en del solo i kyrkan. Nu skulle BTH starta en kör med... ;)
5. Jag är extremt lat vad gäller städning och i princip allt iofs ;) Måste tvinga mig själv att göra saker!

Jag utmanar 5 bloggare; Alfva, Emma, Kajsa, Madde & Lina
att skriva 5 sanningar om sig själva :)



För läääängesen fick jag denna Sunshine Award av Madde! Har bara glömt skicka den vidare, och kom på det nu ;)



Nu (bättre sent än aldrig) ger jag den vidare till några av mina favoritbloggar:

16 år & tvillingmamma
Härlig blogg skriven av en otroligt stark tjej!

Alfva
Det är nog min favorit faktiskt! Skriver jättebra om sitt liv med dottern "Lilla A" som är ungefär som Meja i ålder.

Anna
Bloggar om sitt liv som fitness-instruktör på Gran Canaria, drömmer mig bort när jag läser :)

Beatrice
Bloggar om sitt liv med lilla Devin som är exakt lika gammal som Meja, och så sitt liv som blivande fru =)

Elin
En SSK-student uppe i norr som har en mysig blogg om inredning, plugg m.m.

Emma
Uppdaterar ofta och roligt om sitt liv med lilla Viggo som är nästan lika gammal som Meja och lillebror i magen.

Evelina
En gammal klasskompis som skriver om sitt liv som au pair i USA. Uppdaterar inte så ofta, men bra =)

Jossan
En gammal kompis skriver om sitt liv med bl.a. renovering och så lilla Bebis i magen!

Lina
En härlig blogg om allt som hör livet till, och även barnen Ninni & Neo.

Malin
Bloggar om lite allt möjligt, och så prinsessan i magen!

Malin
Bloggar om sitt liv med lilla söta Nova som nu har börjat på förskolan precis som Meja!

Melinda
Härlig tjej! Huvudpersonen i bloggen är lilla Maja som är nästan lika gammal som Meja :)

Det var mina 12 favoriter :) Ge den nu vidare till era 12!
Melinda - Mamma till Maja ♥

Åh, tack så mycket :) va gulligt av dig!

Tessa

Söt tjej ni har :)

Elin

Men åh så söt du är! Tack så mycket... :-)

malin - mamma till nova ♥

Åh tack så mycket! :)

Madde

Tack=)

Kul att du är med o tävlar, men du glömde skriva vilken av de du skulle vilja ha om du vinner=)

Malin

Sv: ja precis. För annars lär hon sig inte. Utan vill hon äta då sitter man annars åker hon ner på golvet och då får hon vara hungrig. tillslut så kommer hon fatta att är man hungrig så är det i stolen man ska sitta. :) tänker inte springa efter henne och mata henne direkt, haha. så bra ska hon inte få ha det.

Alfva

Tack så mycket! :) vad gullig du är!

Har varit lite dåligt med datortid här hemma, men jag återkommer med mina 5 sanningar inom kort!

Ha en underbar helg!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress