- Meja: "Underbart"
Haha, jag har ju glömt skriva om Mejas reaktion förra veckan när jag höll på med julpyntandet. Jag hade satt upp mina samlartomtar på spiselkransen och när hon kom in i vardagsrummet stannade hon upp och drog efter andan. "Där är tomtarna Meja, blev det fint tycker du?" frågade jag. Hennes svar blev: "Mamma, de e´uuunderbart!".

Haha, det var nästan så jag fick en liten tår i ögat ;) Jag skrattade så åt själva reaktionen, plus att jag inte visste att hon ens kunde det ordet. Jag har uppfostrat henne väl ;) Julälskare som jag är!
Melinda - Mamma till Maja ♥

Hahahah aaw, lilla Meja då :)



Sv: Jaa, men 1-24 kan va bra när dom är äldre, om man orkar fixa 24 små paket :P Jag tycker nu att det räcker med 4 paket, ett för varje advent!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress