110214 - Alla ♥:ans dag-firande

På morgonen började vi dagen med att Meja fick ett paket i sängen. Hon blev jätteglad, och när hon hade öppnat och beundrat sina nya filmer en stund kollade hon frågande på mig och sa: "-Pek?!". Haha, sötungen ville ha fler ;)



På eftermiddagen var vi hos mamma o Co. eftersom det var idag lillasyster fyller år. Blev en liten sväng i alla fall :) Både Meja och jag fick "pek", till mig var det en bok om digitalfoto - både att ta och att redigera :) Jättekul, så nu ska det läsas och testas nån dag när jag har tid! Meja fick ett solskydd med vovven Disa på, och en kudde med foton på henne själv. Tackar så mycket!!

Hämtade sedan upp M efter träningen, och han fick veta i bilen att han skulle bege sig in och duscha + ta på sig det som låg på sängen när vi kom hem, för att sedan efter en halvtimme komma ut i köket. Blev myskväll av det hela. Hade funderingar på restaurangbesök först, men tyckte det var mysigare att äta hemma. Och förresten sa M att maten var minst lika god hemma ;)





Hade glömt kameran hos mamma o Co., därav de risiga mobilbilderna =/

Efter förrätten började vi kolla på IceAge med Meja och hon satt sedan kvar där medan vi åt maten, hon själv orkade inte mer. När vi hade ätit klart kollade vi på (halva) filmen In the name of the king som jag hade köpt dagen till ära.

Jag vet att denna dagen bara är ett jippo, och att man ska uppskatta varandra alla dagar och blabla, men jag gillar dagar när man har en anledning att fira lite och blir påmind om sin kärlek =) Sen kan man såklart göra sånt här vilken dag som helst! :)

Caroline

du är sååå duktig på att laga mat gumman :) såg jätte fint och mysigt ut!

Isabelle

Håler med dig!

Vad är felet med att bli påmind om att man faktiskt älskar sina nära & kära ;)?

JL

Vad pysslig du är!! Duktigt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress