110218 - Snoor!
Hur kan en liten 1½-åring ha så mycket snor i sitt lilla huvud? Stackarens näsa bara rinner & rinner =( Torkar ungefär 1 gång var 5:e minut...

Igår åkte vi in med bussen till stan framåt eftermiddagen. Meja somnade när vi gick hemifrån och vaknade inte igen förrän jag & Caroline hade suttit på Waynes och gjort klart det vi skulle inför att skicka in etikansökan till examensarbetet. Jag tog en jordgubbs- & passionssmoothie på Waynes, jisses så god den var!! Smakade sommar =)



När vi var klara ville jag gå och träna, men barnpassningen hade inte öppnat än, så jag visste inte vart jag skulle göra av Meja i så fall. Som tur var hade kusin slutat skolan och kunde underhålla henne ett tag =) tack! Jag tog ett snabbpass på gymmet & gick sedan och övade med han som ska spela på söndag då jag ska sjunga. Gick sådär tyckte jag, så får öva lite mer sen idag...

Hem och slänga ihop middagen lite kvickt, och sen fick vi besök av M:s bästa kompis med tjej :) Lite fika och snack. Alltid trevligt med sällskap!



Idag vaknade Meja lika förskyld som igår, så hon fick stanna hemma idag med. Hon skulle ändå bara till förskolan i 3 timmar så. Jag vet dock inte hur jag ska göra med träning idag, då jag missar min träning i stan... Får väl ta med henne ut på en långpromenad i vagnen sen kanske...



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress