110227 - Jobbhelg
Blir nog mest lite bilder nu, fullt upp i veckan som vanligt, och datortiden just nu går mest till Viktbloggen då den är mer viktig att uppdatera varje dag, i alla fall för min egen skull =)


Meja i onsdags


Meja i torsdags


Kiwi är mumma! =)

I fredags hade jag en riktig skitdag trots att vi var lediga, en sån där dag då man önskar att man inte hade stigit upp på morgonen :P Ingen speciell anledning, bara allmänt tjurig. Meja var dessutom rätt dryg, skrek mamma sisådär 250 gånger i minuten utan att vilja något ;) Fick i alla fall disken gjord och lite städat innan det var dags för fredagsmys på kvällen med tacopizza (recept kommer!).





Igår tog vi det lugnt på förmiddagen medan M jobbade, förberedde lite mat till idag bara och så. Sen bar det av till jobbet ett par timmar för mig innan middag & planeringskväll hos pappa & sambo. Mycket gott och trevligt! =)




Idag bär det av till jobbet igen, 12-21, wie! ;) Måste därför kila och göra mig i ordning nu. Ha en fortsatt trevlig helg alla!
Melinda - Mamma till Maja ♥

Söta, söta Meja! :)



Du, dom där silikontofsarna som Meja har i håret som jag frågat om förr, hittar ej dom på Maxi ;( Heter dom silikontofsar eller vad säger man???

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress