110105 - Fotografering


Då var äntligen projektplanen helt klar och inskickad! Det var lite vår handledare tyckte att vi skulle ändra, så det stressade jag iväg till mamma och de och gjorde i morse eftersom vår dator inte vill riktigt som jag ;) (den har funkat sen idag, men allt går sjuuukt sakta!)

Vi åkte hem lagom till 11 när en fotograf från Expressen kom hit och fotade mig och Meja. Ja, jag kanske ska ta det från början, igår ringde en reporter därifrån och frågade om hon fick ställa lite frågor till mig ang. att vara ung förälder. De håller på med en artikel om att det är fler och fler yngre (20-25) som får barn igen till skillnad från tidigare när väldigt många var 35-40. Hon hade hittat mig via bloggen =)
På eftermiddagen ringde hon igen och frågade om det var okej att de kom hit och  tog kort på oss.  Och jo, det kändes lite nervöst såklart, men visst. Så så blev det.
Han tog lite kort på oss inne i vardagsrummet & i Mejas rum, och så ute med pulkan. Tror det blev rätt fina bilder, de jag såg såg fina ut i alla fall! Snälla fotografen skulle skicka mig en skiva med bilderna!

Framåt eftermiddagen hade vi tråkigt, så vi åkte och hämtade upp kusin och köpte frukt till att göra fruktsallad =) Supergott blev det, fruktsallad med vispad grädde med vaniljstång i!


Blev god middag ikväll med mozarellafyllda biffar & feta-sallad =) Nu ska vi nog in och lägga oss i sängen och kolla Lost som "vanligt"!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress