110126 - Effektiv dag
Det var ingen fara med den där febern i måndags. Hon var pigg och glad när hon var med i skolan och den mesta tiden av resten av dagen med. På vägen in till skolan körde vi förbi och köpte t-shirtar till basgruppen till hälsoinformationsdagen, och så passade vi på att köpa en paket med ritblock, målarbok, pennor & kritor med till Meja i "sjukpresent". Hon satt sedan och ritade snällt medan vi gjorde klart grovplanen till infodagen. Det enda som märktes på henne på hela dagen var att hon åt lite dåligt.

Febern berodde antagligen på tänder. Dessa förbannade tänder, tur att det inte är många kvar nu! 2 stycken kom ju upp förra veckan, en igår (nr. 15) och en till är på väg.


Lite sur & grinig får man vara en stund när man är febrig!

Igår på hennes & M:s lediga dag var hon pigg igen. Jag var i skolan på basgruppsträff på förmiddagen, vi planerade upp alla kommande uppgifter så alla fick koll på vad vi har att göra. Annars var det en helt meningslös träff :P

På kvällen var det kör, och det var lika kul som vanligt. Vi ska börja planera en höstshow nu, är ju ett bra tag kvar, men det tar tid att planera och öva in en hel show. Så, boka in den 11/11-11 alla! Då ska ni se Coeur Madame i Karlskrona Konsthall ;)

Idag började jag dagen med att göra en studieuppgift om att granska webb-sidor. Dryg som attan, så skönt att ha det gjort. Därefter mötte jag upp basgruppen på lunch och sedan skrivning av slutplan, som vi i princip gjorde klart, fasen så effektiva vi är :D Bara språkpolisen nr. 1 som åtagit sig att kolla igenom den med, jag alltså. Annars klarar jag inte att skicka in något!


Bild härifrån

Hämtade Meja på dagis och sen har vi lagat mat & ätit, nu sitter vi och kollar på film. När hon har somnat ska jag plocka undan lite och ladda för simning 20:30. Ska bli skönt!
Isa

Hej igen!

Okej, men då ska det ju gå. För jag har min blogg registrerad men jag vet inte hur jag får upp ikonen på bLoggen :-/

Madde

Det har kommit upp 3 st nya tänder hos Melina också så nu har hon verkligen inte många kvar! Svårt o checka ordentligt nu när hon gärna biter igen:)

Ja, det är lite folk som kommenterat både att det inte är så farligt samt föreslagit att vi kunde bo i Ghana då. Kommentaren jag raderade var rent utav elak där man tyckte att jag var en dramaqueen som bara vill ha uppmärksamhet bland annat.

Självklart anonyma! Men folk är som de är!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress