110603 - Jobbkväll
Har ni ens hunnit kolla igenom alla bilder i mitt monsterinlägg från igår? ;)

I morse sov jag och Mejan till 9, hur skönt som helst :) var ett tag sen nu jag vaknade innan klockan eller henne annars, men idag var jag allt först!

Tog det bara lugnt på förmiddagen sen, bakade litegrann till morgondagens kalas för M:s lillasyster och så, pusslade och ritade med Meja m.m. Sen gick vi ut och gungade lite innan det var dags att cykla hem till mamma o Co. för att lämna av henne eftersom jag skulle jobba på Maxi. Sötungen skulle allt gunga i stora gungan idag! :)



Ett enda pyttelitet ensamt moln seglade förbi på himlen ;)

Jobbade till 9 iaf, sen hem och baka klart tills imorgon. Nu väntar sängen, det ska bli så skönt!
Viola, 22-årig tvåbarnsmamma

Rätt lagom med moln det där :)

Isabelle Zunkovic

Hejhej!

Har kämpat lite på eget håll. Blev faktiskt ganska nöjd :) Nu vill jag bara ha din hjälp med en "dropdownmeny" :) Ha det så bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress