- Bra besked!
I fredags fick jag lite roliga besked med posten / mailen. På posten kom äntligen mitt sommarschema! Det ser faktiskt himla bra ut, jobbar 4 dagar i veckan, inte så mycket helger i början, men mycket på slutet. Ledig 3 dagar i sträck många gånger! :)

Dessutom hade vi fått mail från praktikplatssamordnaren på skolan med våra praktikplatser till termin 6 som ju drar igång till hösten. Gissa hur lycklig jag blev när jag fick min drömplats på gyn! :D Så direkt efter sommaren kommer jag först vara en vecka på thorax-operation, sedan ska jag spendera min slutpraktik - 9 veckor - på gyn! Såå glad blev jag!
Alfva

Wow, grattis! Och du som nojade dig över att få ett sommarjobb överhuvudtaget! ;) Tänk vad bra det blev!

Malin

Åh stort grattis :D Ville också vara på gyn när jag skulle göra min sista praktik som uska, ville de rent generellt och sen var de mycket lugnare när jag var höggravid. Men jag fick kirurgen och min kropp orkade inte allt spring, så kunde inte göra klart de. Jättetråkigt :/

Melinda - Mamma till Maja ♥

Määäääh, ville ju också ha en rosa juuuuuuuuu ;)

Sara

Åh vad kul att det blev så bra! Stort grattis :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress