- Önskelista ~Jul 2011~
Meja önskar sig:

- 10-kort på Rödeby simhall
- Presentkort på Leklandet
- Astrid Lindgren-filmer
- Bamse-filmer
- Bilar 1 & 2-filmerna
- Klassiska Disney-filmer (förutom Skönheten & Odjuret)
- Liten spis till lekstugan

Jag (och till viss del M) önskar mig:

- Presentkort på Hårloftet
- Presentkort på klädaffärer
- Presentkort på IKEA
- Bra wokpanna
- Glas Line (behöver ej likör-, whiskey- & cocktailglas) & servis Karoline
- Tvålpump
- Sällskapsspel
- Redskap till öppna spisen
Frida - Gravid Militärmamma

Roligt att du hittade till min blogg via Stockholm. =) Så, ni bor i Rödeby förstår jag. Vi bor i Lyckeby.

Jag har jämt så svårt att komma ihåg mina önskelistor, så att skriva dem på bloggen kanske vore nåt. I alla fall Elises, så att alla släktingar vet vad de ska köpa...

Melinda - Mamma till Maja ♥

Bra med önskelista! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress