- Award

Jag har fått en Award av fina Malin!



Det man ska göra är att avsluta några meningar, sedan skicka awarden vidare till 5 vänner :)

1. När ingen ser eller hör mig... sjunger jag ofta och hittar på massa knasiga falska stämmor, eller så ser jag bara allmänt risig ut och latar mig ;)

2. Jag går aldrig hemifrån utan... mobilen & kalendern ;) Då har jag allt jag behöver!

3. Min blogg heter som den gör för att... Beror på vilket man menar. Sussey.blogg.se eftersom jag började kallas sussey på skoj på högstadiet, och sen satt det i. Fullt upp i mammalivet för att...ja, det räcker väl att läsa runt lite här inne för att fatta?! ;) 

4. Om jag vågade skulle jag... flytta iväg någonstans tror jag, typ utomlands. Fast det har inte bara med att våga att göra, skulle sakna släkten här hemma alldeles för mycket med!

5. Om tio år kommer jag att... Det kan man ju aldrig veta säkert, men om jag drömmer lite så... Jag bor kvar här i vårt hus, eller något annat här i närheten tillsammans med M som jag då är gift med (hoppas du läser detta din fjant :P) och Meja + ett barn till :) Jag jobbar då som barnmorska antingen på förlossningen eller barnmorskemottagningen och sjunger en del fortfarande. Jag tränar några gånger i veckan och äter bra mat samt känner mig nöjd med mig själv som mamma!

Jag skickar nu awarden vidare till Madde, Hanna, Carina, Linda & Jossan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress