- Namnskylt

Så var det ju faktiskt ganska snart dags för behov av en ny namnskylt... Känns lite förbjudet att beställa, men äh, någon gång kommer jag ju behöva den ;)



Beställningen på min namnskylt blev från Skyltmax! Där kan du med beställa en skylt till dig själv, i massa olika varianter :) Bara klicka på någon av länkarna för att hamna rätt! (psst, om du bloggar om dem får du dessutom en gratis skylt!)

HANNA

godmorgon, hoppas du får en jättebra dag! :D

Alfva - i preggoland!

Kul med sin egen skylt! Synd att man inte har det på kontor inser jag....

Fast jag skulle kanske gå runt med en jämt där det står "snurrig småbarnsmorsa"

Mikaela

Grattis i förskott säger jag då :D

malin

Ska med beställa därifrån :) men hur vet dom att man bloggar om den ? :) Får man 2 lika dana då eller ?

malin

Fattade lite fel hehe.. Har bloggat om detta nu :) men kan man göra samma om en månad igen och få en ny skylt då med o blogga om dom igen vet du det ? eller skickar dom bara en gång?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress