- Egypten fakta
Stället i Egypten vi ska åka till ligger på Hurghada-kusten och stället vi ska till heter Makadi Bay. Fritidsresor beskriver det bl.a. såhär:

"Makadi Bay är en rofylld bukt med en fyra kilometer lång gyllene sandstrand"

"Lång sandstrand med korallsand"

Under perioden vi åker kommer det vara ca 26-30 grader C, och vara ca 25 grader i vattnet. Behöver jag säga att jag längtar efter värme?!

Vad jag kan se verkar det ligga en himla massa fina hotell i Makadi Bay! Just det vi ska bo på heter Saraya Suites och bilder därifrån kan ni se i detta inlägget. Där finns även motionslokal, tennisbana, gratis tillgång till vattenland och så kommer vi ha All Inclusive.

Avslutar detta inlägg med med några bilder från Makadi Bay:
Hanna

När det ni åker sussi? :) Låter hur skönt som helst! kram

Elin

Gud vad härligt! Ni kommer säkert få det underbart :-)

Alfva - i preggoland!

Åh! Jag vill OCKSÅ!!

Ser helt underbart ut! Ni kommer få det toppen, jag är säker på att hotellet är alldeles super! Enda tråkiga är att det är en bit in till staden om ni vill gå i affärer, men jag skulle inte ha några problem att hålla mig på hotellet!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress