110909 - Helg igen

Herregud, fattar inte att vi snart är halvvägs in i sepember...



I tisdags var det dags för min älskade mamma / Mejas älskade mormor att fylla 45 år! Vi blev ditbjudna på lite mat och så, avnjöt oxfilé och jordgubbar bland annat, förbaskat gott var det!



Annars har det mest varit praktik i veckan, går ganska bra tycker jag nog, och jag har fått beröm :) Idag har dock varit en väldigt jobbigt dag, psykiskt. Livet är förbannat orättvist ibland och jag kan bli så arg på saker som sker! Det är jobbigt att komma i närkontakt med det, för man bryr sig på ett helt annat sätt. Idag är faktiskt första gången tror jag som jag gjort "det förbjudna" - tagit med mig jobbet hem. Menmen, man måste bearbeta!

Avslutar med ett par bilder från förra veckan, från badet, gympan och här hemma i trädgården:

Alfva

Ja, usch. Förstår inte hur ni lyckas koppla bort så mycket som ni ändå gör (nu generaliserar jag såklart)från jobbet. Jag skulle nog mest gå runt och småböla hela tiden.. :(

Kajsa

Sjukt vad stor Meja har blivit! Sjukt fin tjej! :)

Isabelle

Är det Sturkö kyrka eller är jag helt ute och cyklar??

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress