...

Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Men ååå, stort grattis :D vad roligt!!

Malin - Mamma till Nova & Bebis i magen ♥

Åh stort grattis!! Vad roligt :)

Melinda - Mamma till Maja ♥

Nemeen, ska Meja få ett litet syskon! Va kul! Grattis!

Isabelle

Sååå underbart! :-))

Alfva

Men äntligen som jag väntat på det där! :D

Stort, stort grattis igen tjejen!

Emelie

Stort grattis! Gud så roligt :)

Sara - mamma till Hugo

Åh vad kul! Stort grattis :)

Elin

Men gud vad kul! Stort grattis! :-D

ida-maria, mammablogg från Nacka med BF 22/4

Äntligen kan jag säga GRATTIS!

När är det dags?

Linda

GRATTIS!!!

Det har jag väntat på ;) Vad roligt för er!!! Hoppas du mår bra!

Kram

Denise

Haha! Skulle precis gå in och skriva "Har jag missat nått" med tanke på din kommentar, och så ser jag detta! :) Stort grattis! Gud vad roligt! Kram

Malin

Grattis!!! vad underbart :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress