- Vecka 34
Lill*syskonet lever om här i magen, fast rörelserna har ändrat sig litegrann. Börjar väl bli lite trångt där inne antar jag.
 
Började med hallonbladstéet nu i veckan. Drack ju det med Meja med och fick alltid mycket sammandragningar medan jag drack. De första tre dagarna nu kände jag inte av någonting, men efter det känner jag av det varje gång!
 
 
Utöver sammandragningar när jag dricker téet (och rörelserna då) känner jag inte av så mycket av graviditeten för tillfället. Yrseln har äntligen lagt sig och jag känner mig inte så stor och otymplig som jag borde, förutom då jag ska böja mig eller något och då märker att magen faktiskt är ganska stor ;) Vikten låg i början av veckan på +6,3 kg!
 
Melinda - Mamma till Maja ♥

Sicken mysmage! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress