- Vecka 26

Nu ligger jag lite efter, är ju i vecka 27 nu, men jaja ;)

Nu börjar jag faktiskt känna mig lite mer gravid. Inte så att jag känner mig så tung direkt, men jag märker att jag är tröttare i kroppen. Blir trött i ryggen, svanken och bäckenet av ganska lite, och har lite ont ibland. Jag ska dock inte klaga, för jag har inga större krämpor än! Dock skulle jag ju ljuga om jag sa att det inte skulle bli skönt att gå hem om drygt en månad ;)

Vikten håller sig ganska stilla trots att jag äter som en tok för tillfället, är så hungrig så hungrig! Förra veckan var jag uppe på +4 kg, men denna veckan var det tillbaka på +3 igen. Inte för att jag klagar det minsta, men tycker det är konstigt! Tror jag ligger på ungefär samma vikt jag gjorde med Mejan i samma graviditetslängd.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress