- Vecka 27-28




Jag kan säga att gränsen mellan att knappt känna sig gravid alls till att känns sig jäkligt gravid gick väldigt snabbt att ramla över ;) Med Meja kände jag mig lite mer gravid lite tidigare, tyckte det var lite jobbigare liksom, men när jag kollar tillbaka verkar det som det var i ungefär samma veva jag började känna mig tung och otymplig. För tillfället känner jag mig mest tjock och ja... Böja sig och räta upp sig igen går sådär då jag får en sammandragning varje gång jag gör det!

Var och inhandlade hallonbladste och förberedelseolja på hälsokosten häromdagen i alla fall, så om några veckor är jag redo att påbörja förlossningsförberedelsen ;)


Meja-magen till vänster och bebismagen till höger. Dock är bilden med Meja tagen ett par veckor senare...

Isa

Du har så fin mage!

Duktig du är som uppdaterar så mycket om din graviditet :)

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Go´Morron!



Kikar in och önskar en härlig Fredag!

Melinda - Mamma till Maja ♥

Ja vilken fin kagge du har :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress