121018 - Fotograferingsdax
Jag fattar inte vart förmiddagarna tar vägen när Meja är på förskolan! Som igår, jag satt och matade Juno och skrev ett blogginlägg under tiden, sen var det typ dags att hämta igen efter att ha utfodrat mig själv lite också. Galet! Jag menar, hon är där ändå till 13.30, lite borde man hinna?! Slöstartad? ;)
 
När vi väl hade hämtat henne sen blev det en liten promenad med mamma innan vi mötte upp lillasyster och gick iväg och övade till Junos dop lite. Följde sedan med hem till dem och spenderade eftermiddagen där innan det blev en promenad hem i mörkret!
 
Idag fick vi tvinga oss upp i tid jag och Mejan, för att hinna i tid till förskolan för en gångs skull eftersom de skulle fotograferas idag. Hon bestämde själv kläder igårkväll och att hon skulle ha lockar. Vi flätade därför håret igårkväll, och i morse när hon var klar stod hon och beundrade sig själv i spegeln flera minuter och bara - "Åh, mamma, så fin jag är, åh vilka fina lockar jag har!" o.s.v. Haha, sötunge!
 
 
Roade mig sedan med att fixa matlådor eftersom vi åt hos mamma och de igår -> ingen mat över. Så idag har jag ju faktiskt hunnit något! ;) Laxfilé, potatismos och stuvad spenat coming up!
madde

Åh <3 Söt hon e!
Tack, såg att du ville fixa designen i mån av tid, ska skicka bilder o sånt men jag är lite seeeg:) haha det kommer iaf! :)

Barnprylsbloggen - tävling pågår

Hon är så vansinnigt fin den där lilla ungen!

Lotta, jag stöder Rosa Bandet!

Åh, vad vacker! Här var det också fotografering på fsk idag! Spännande att få se resultatet =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress