Söndag & utflykt
Gissa när jag vaknade i morse?! Eller ja, jag hade varit vaken stora delar av natten eftersom Juno hostat en del samt när M gick till jobbet, men annars... Klockan ringde 9.30 och då sov barnen än. Jag kände mig iofs ändå som en zombie, så snoozade en gång. Fick sedan stressa oss igenom frukosten och springa iväg till simskolan med Meja. Underbart, ljuvligt vårväder var det ute, så under tiden hon var där passade jag och Juno på att ta en promenad. Hur skönt som helst, jag gick utan jacka och blev ändå jättevarm!
 
 
Efter detta kände jag att vi inte kunde stanna inne och hemma när det var så skönt så vi åkte in till Wämöparken en runda, köpte med oss lite lunch från salladsbaren på Maxi och avnjöt det i solen. Sedan fick Meja leka av sig och vi kollade på kaniner, getter, grissuggor och tuppar. Till och med Juno verkade uppskatta detta :)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress