Djupsömn
Oh jisses vad jag sov hårt idag (igår)! "Fick" ju inte sova efter nattens jobb då det var dags för simskoleavslutning. Meja hade livräddning eftersom hon missade den gången, och var så duktig så! Kläder och flytväst på, och räddade kompisen med livboj och hansalina. Därefter badade vi lite fritt innan det var fika och vi gick hem (ett simmärke rikare). 


Det gick rätt så bra att vara vaken på morgonen och var hyfsat pigg. Ställde klockan på 18 innan jag somnade strax innan 11. Och herregud vad trött jag måste varit. Jag minns bara att jag la mig och sedan vaknade jag av klockan. Helt utslagen var jag, och när klockan ringde förstod jag först inte alls vad som hände och om det var natt eller dag, varför klockan ringde eller någonting. Nästan läskigt! Gott sov jag i alla fall! 
Sara - mamma till Hugo

Hugo hade också livräddning på simskolan igår. Så kul att se hur otroligt duktiga de små är. Jag hänger inte med, de börjar verkligen bli så stora! Hugo har avslutning nästa helg och ser jättemycket fram emot det :)

Svar: Har ni också med SLS som arrangör? :) ja jag håller verkligen med!
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress