Kursstart
Sista veckan har jag nästan längtat efter att läsa lite på kvällarna, och böckerna har legat i hyllan och väntat. Idag, när det var dags för kursstart, fick vi första uppgiften. En presentation om oss själva. Nästa uppgift kommer på torsdag. Bah! Visst, jag kan ju slöläsa lite i böckerna ändå, men vill ju veta vad som är bra att läsa på!
 
Vet i alla fall nu att vi kommer ha ett par diskussionsuppgifter på lärplattformen, samt två hemtentor innan kursen förhoppningsvis är avklarad i mars. Tycker nästan det var lite synd att båda var hemtentor, jag tycker nästan bättre om den klassiska varianten ;) Menmen!
 
Dagens uppgift, som tog mig sisådär 30 min att slutföra...
 
...och snälla, påminn mig om ett par veckor när jag sitter i hemtenteträsket att jag faktiskt ville plugga!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress