Helgmys

Vilken härlig helg vi har haft! Både vänner, renovering och aktiviteter!

Igår förmiddag tog vi det lugnt, var runt i lite affärer och sådär, och var hemma och mös. På eftermiddagen var det dags att äntligen träffa vännerna med lilla Elsa, var ju bara när Juno var nyfödd vi fick till en träff sist... Jag har ju träffat Elsa med mamma ändå, men inte vi allihop. Var himla trevligt och god mat fick vi! Spelade Cluedo med, för första gången sedan jag var 12 eller så. Vi åkte dit ganska tidigt, så vi kom hem i tid, skönt!

Idag började vi med simskola för Meja och simning för mig under tiden. Sedan åkte jag och tjejerna med Tindra och hennes mamma på teater/konsert i Marinmuseet. Jättekul tyckte de! När vi kom hem igen satte jag och M igång med taket i sovrummet och fick det klart till nu ikväll. Så jäkla skönt, och vilken skillnad! Nu är det bara golv och lister kvar!

Frida - Militärmamman

Åh, vilken härlig helg! Det BÄSTA är verkligen när man hinner både vara driftig, avslappand, mysa och göra aktiviteter med familjen. Tänk vad mycket mer man hinner med en helg nu för tiden, mot innan man fick barn! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress