Makro-inställning
Jag blev lite arg på mig själv idag. Jag fick ju ett zoom-objektiv i julklapp, och jag har varit jättedålig på att använda det hittills. Jag har använt det en del då vi varit ute och så och man vill ha lite mer zoom, men inte alls testat det ordentligt. Och så idag kom jag på - det fanns ju en makro-funktion på det! Jag som älskar att ta närbilder har ju älskat mitt 50mm-objektiv med stor bländare, men med riktig makroinställning, oj! I'm in love, då var det ändå bara första testet! "Nackdelen" är att man måste vara en bit ifrån, då makroinställningen endast finns på 180-300mm zoom. (Alla bilder helt oredigerade)
 
Johanna

Åå vilka fina bilder!! Vad är det för objektiv? Skulle med vilja ha ett sånt:) kram

Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Jättefina bilder :) Roligt att fota såna bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress