Gympatävling & nästan-cirkus
Igår när jag sovit färdigt efter en introduktions-natt på jobbet (som gick bra) gick jag & barnen (M jobbade...) iväg för att titta på lillasysters klubbmästerskap i gymnastiken. Det gick jättebra och laget hon var lagledare för kom 2:a :) Bäst är hon! Barnen trivdes jättebra med, Meja tycker det är roligt att titta på och vill själv vara med när hon blir så stor som moster E säger hon. Juno satt också och tittade och dansade med till musiken.
 
 
Efteråt skulle vi gått på cirkus igen, denna gången en lite mindre här i byn. Jag hade räknat med pris runt 100:- eller strax över, men när jag kom dit och skulle köpa biljett kostade de BILLIGASTE 200:-, d.v.s. nästan priser som på Cirkus Scott, vilket jag inte tyckte det var värt. Meja gick med på att strunta i det mot att vi åkte till mamma och de och gjorde egen cirkus och poppade popcorn där. Så, vi fick middag där och fick underhållning av Meja och syskonen på studsmattan :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress