Utefredag & massa foton
Igår spenderade vi nästan hela dagen ute i det varma vädret. Jag förflyttade mig ut direkt efter frukosten för att klippa halva gräsmattan (20 grader i skuggan 8.30 på morgonen...) och när M sedan åkt till jobbet parkerade jag och barnen oss i solen på gräset och gjorde inte så många knop resten av dagen. Skönt med såna dagar! Jag läste i nya boken jag fick av M i påskägget (snuskboken!), Meja ritade i målarboken, Juno sov och kröp omkring och jag & Meja solade. Ljuvligt!
 
 
Tiden bara sprang iväg och på kvällen gick vi iväg till mamma & lillasyster för lite mat. Vi bjöds på kyckling med pasta/pommes & tzatziki, och så glass. Mums! Barnen var på underbart humör (som oftast när vi är iväg) och dansade och hade sig till Mejas favoriter Gosa & Copacabanana.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress