2 år senare... - Egypten dag 5!
En dag när jag satt och kikade lite i bloggen märkte jag något fruktansvärt! När vi hade varit i Egypten (jag, Meja och mamma med familj) hösten 2011 så missade jag ju att uppdatera klart om det ;) Egentligen är det ju ingen som bryr sig, men jag vill kunna titta tillbaka och så passar det ju perfekt nu i höst-/vintermörkret att drömma sig bort till lite varmare breddgrader. Även om kanske inte Egypten varit så mycket att rekommendera på ett tag nu...
 
Vilken tur för mig (och er) att jag förde lite dagbok under veckan vi var iväg. Annars hade jag nog inte haft mycket att skriva ;)

 Dagen började med en morgonpromenad med Meja & mamma, inklusive lite fotande. 
 
Efter frukosten blev det en lugn dag vid poolen med bara lite avbrott för lunchbuffé.
 
På eftermiddagen när vi kom upp i rummet märktes det att Meja saknade pappa som var hemma i Sverige. Hon gick in och ropade: "Hallå, pappa, är det nån hemma?". Tog det lite lugnt på rummet med målarbok,dusch och så innan det blev supergod Egyptisk middag och en tidig kväll.
"Pengakjolen" kommer jag ihåg att hon kallade denna ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress