Pomp de Lux klädparty
Igår var jag bjuden på klädparty hos en kompis. Det var Pomp de Lux (https://www.pompdelux.com/sv_SE/) barnkläder som visades, vilka jag inte har kommit i kontakt med tidigare. 

Jag tyckte kläderna var sådär... Stort plus för priserna, som jämfört med andra homeparty-företag var låga, och även för det stora utbudet. Kläderna däremot tyckte jag var ganska tråkiga, en hel del av det. De var väldigt stereotypa med uppdelning efter tjej och kille, med tjejernas kläder smala i midjan och glittriga medan killarnas var rymliga och mörka i färgerna. Sen fanns det såklart en del plagg som avvek från detta lite och som jag med fastnade för, men överlag tyckte jag så. Det fanns åtminstone mycket mjuka sköna plagg till båda könen, plus för det! Sen beror ju förstås allt på smak, detta är min och många gillar säkert kläderna jättemycket :) 
Det beställdes i alla fall varsin pyjamas till tjejerna i otroligt mjuk eko-bomull, dock i ljusblått i stället för som ovan. Tog en strl större så de får sparas ett tag, kanske till alla hjärtans dag eller påsk! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress