Sjukskrivningsdagar
Inne på tredje hela sjukskrivningsdagen idag. Jag har försökt att verkligen vila, så jag har mest suttit i soffan hela dagarna, haft TV:n på och sytt lite på kalendern. I tisdags var M hemma också, och barnen då, men igår hade de ändå tid på förskolan egentligen, så de fick vara där. Att vara hemma själv med barnen en hel dag känns sådär när man är ordinerad rätt så strikt vila (och dessutom blir andfådd av ungefär allt). Idag erbjöd sig svärmor att ha barnen, så de är där. Så tacksamt med hjälpsamma människor runt om :) 

På tal om hjälpsam - min fina mamma kom förbi igår på dagen när jag satt här och tyckte synd om mig själv, och lämnade en låda med massa godis, tidningar och julblomma. En liten krya på dig-låda. Tack!! 


Jag ska i alla fall försöka om en stund tänkte jag, att ta mig upp på vinden och hämta ljusstakarna och sådär, börjar bli lite sugen på julmys! Men, luuugnt får det bli. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress