VAB-natt
Alltså jag är sååå trött på detta. Jag tyckte i helgen och måndag samt igår förmiddag att jag började bli lite bättre i lungorna och överlag. Meen, igårkväll fick jag såklart ont i halsen och började känna mig febrig (blev dock ingen feber av det). Superskoj! Jag har nu varit föryld i över 2 månader (och innan dess var det bara två veckor sedan den senaste förkylningen), och varit rosslig i lungorna i 1-1½ månad. Och så nu halsont då.
Jag är så trött, så trött på detta. Sjukdom -> ingen träning. Ingen träning -> sämre kosthållning. Sämre kosthållning (& ingen träning) -> skitdåligt humör. Jag måste få bli frisk nu! (Vet att det finns de som har det betydligt värre än mig, men just nu tycker jag faktiskt väldigt synd om mig själv.
 
 
 
I alla fall, de senaste tre nätterna har även Juno varit risig på något sätt, verkat ha väldigt ont någonstans, mest som i magen. Hon är även genomförkyld med näsa som rinner och hosta, samt kladdig i ögonen. Hon får alltså vara hemma från förskolan imorgon, och då jag ändå är risig själv fick det bli jag som tar VAB:en inatt. Imorgon natt ska jag dock pallra mig till jobbet igen har jag tänkt! Blir det en VAB-dag till på fredag får M ta den.
 
Beatrice, mamma till Devin & Lili ♥

Krya på er!

Svar: Tack! :)
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress