Blir så trött!!
Vi har haft två höga krukor på framsidan av huset, med lite säsongsblommor i. Nu har det varit några idioter här och stulit dem, troligen en natt. Jag blir så JÄVLA trött på människor ibland. Varför ska det vara så svårt att skilja på mitt och ditt?! Det lär ha varit ganska planerat dessutom, då det inte är krukor man bara vandrar iväg med... (En meter höga och jättetunga!)


Ska det vara så himla svårt att låta folks grejer vara ifred?! :( hur kul kan det vara att sätta upp krukor man har tagit i sin egen trädgård dessutom? 

FAN TA ER! Det var rätt dyra krukor, som VI köpt, till OSS. Ni har ingen som helst rätt att gå in på vår tomt och plocka åt er det ni vill ha. Hade jag fått syn på er vet jag inte vad jag hade gjort. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress