Miss i planeringen
Eftersom det varit påsk var inte M ledig idag som han brukar, och jag hade inte satt upp tid på förskolan eftersom han ju brukar vara ledig. Och plugga behövde jag verkligen göra idag, då jag har ett arbete som ska in på torsdag... Det löste sig hyfsat ändå, barnen fick se lite film på förmiddagen medan jag kom igång lite smått med att söka artiklar och leta fram fakta i mina böcker, och när Juno somnat fick Meja se mer film medan jag knåpade ihop ungefär halva arbetet. Bra jobbat ändå! Imorgon får jag dock lite mer pluggro, tack och lov. Även om det funkade idag känns det inte bra att inte ha tid för barnen, och jag blir dessutom inte lika koncentrerad. Menmen, nu ska vi ut och få lite frisk luft! Hör att mini har vaknat utanför =)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress