Vitsippeplock och bakning
Plugg var det som gällde idag med, och nu är veckans studieuppgift om sexualitet och relationer hos barn och ungdomar inskickat! Skönt! 

När jag tränat och hämtat barnen tänkte jag att vi kunde ta det lite lugnt hem för en gångs skull, och frågade Meja om hon ville plocka vitsippor på hemvägen. KLART hon ville. Hon gick och plockade och plockade, och fick ihop en riktigt stor bukett :) för övrigt är barnen så söta när de är ute samtidigt på förskolan. De leker alltid med varandra! Går på olika avdelningar annars, men när de ses ute vill de alltid vara tillsammans. Söta! 
Ikväll ville Meja baka, och valde ett recept på vita pepparkakor i sin kokbok. Jag har inte ätit det sedan jag var liten, nostalgi! Var sjukt sugen, så idag sattes viljan på prov ordentligt, men sparar min tills på söndag när jag ska äta lite extragott :) 
Helen - mamma

Åh vilka underbara bilder!! 🌸

Carro

Åh det är som mina barn. Dom går också på olika avd, men dom är gärna med varandra :) ifs så har dom deras avdelningar bredvid varandra så Ebbis brukar gå över till Nils avd å äta där ibland :) Låter så mysigt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress