Ingen bra känsla
Vi hade sovmorgon idag, jag och barnen. Vaknade 2 minuter innan klockan skulle ringa vid 8.30, skönt :-) vid 10 skulle vi vara på förskolan, och Juno blev helt hysterisk idag när jag lämnade henne. Det brukar gå bra annars, ibland är hon lite sur men inte alls som idag. De var ute, och det var hon inte sugen alls på, och så var det personal hon inte haft så mycket än, så allt var nog fel. När man dessutom bara ska gå hem för att vila känns det hemskt att gå därifrån... Men måste ju om jag ska orka jobba... Och hade jag tagit med henne hem hade hon vetat till nästa gång att det funkar så, och då kanske det inte går den gången. Stackarn! 


Meja var lycklig idag i alla fall. Ääääntligen dagis! sa hon när vi kom dit, och så höll hon på att längta ihjäl sig efter gympan som börjar i eftermiddag efter sommaruppehållet :-) sötnos! 

Och jag då?! Jodå, förkylningen hänger i, astman känner jag av betydligt mer än vanligt och medicinerar därför lite mer. Fick hämta ut ny Pulmicort idag och märkte att jag nu var uppe i 50% rabatt tack vare högkostnadsskyddet. Tack och lov, för den är inte billig... Det har blivit en del medicin det senaste året, kortison, antibiotika och inhalationer. Trött och en del huvudvärk, men jag tar c-vitamin, ingefärste m.m. och hoppas att det snart snart ger med sig! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress