Besök och sopptorsdag
Igår när jag tränat och sovit lite kom pappa och E på besök en runda, hade hämtat upp barnen på vägen också. Det blev lite smoothie-mellanmål på Mejas begäran (men tror ni hon åt något av den sen?!) och pratade av oss lite innan de åkte hemåt igen. 


Idag när jag sovit (otroligt gott ända till klockan ringde vid 15.30) var det dags att hämta barnen. Jag kollade inte klockan så noga, men var väl iväg från förskolan vid 16.05-10 någonting. Vi gick hem idag, och barnen åkte på rumpan på snöhögarna, balanserade på kanter o.s.v. hela tiden. Döm om min förvåning när jag kom hem och klockan var 16.50! Då har vi alltså ca 5 eller max 10 minuters gångväg hem egentligen. Tiden går fort när man har roligt ;) Lite sopplagning, mys i soffan och middag hanns det med innan det var dags att hoppa på bussen till jobbet igen! 


Meja kom för övrigt på idag när vi gick hem att hon ville baka muffins, men det hanns inte med idag. Imorgon får vi väl ta tag i detta! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress