Trött-lördag & roliga barn
Mejas feber var borta igen idag, vet inte vad det var för konstigt. Så om inget oförutsett händer är vi på plats på simskolan imorgon bitti! Skönt det.
 
Jag har dock varit galet trött idag, efter dels lite för lite sömn efter de senaste jobbnätterna och dels var jag uppe och sanerade Juno vid 5 i morse och hade svårt att somna om sedan. Jag gick därför och la mig med Juno när hon skulle sova, och slocknade ett tag jag med medan Meja kollade på film.
 
När väl M kom hem från jobbet körde vi matlagning, äta, diska och så innan vi slängde oss i soffan för lite slapp och Melodifestivaldeltävling med fruktsallad som tilltugg. Trevligt!
 
Vi hade lite roligt åt barnen vid maten innan. Fotovana som de är... ;)
 
Jag tar kort på min mat...
Ta kort på min mat med mamma! *håller upp tallriken och smilar upp sig*
Mää mamma! *gör som storasyster*
Alfva

Härligt lördagslugn! Sköna ungar - de är ju bara galet söta.. :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress