Jobbet
Igår och idag har jag jobbat dagtid, börjat klockan 07. Jag är inte van vid det, och tycker inte det är kul att gå upp tidigt ;) Men väl där är det faktiskt ganska roligt att jobba dag också, lite mer rutinsaker att göra, rond och sådär! Så det har gått fint, men imorgon är det tillbaka till natten som gäller igen :)
 
Och så till något väldigt positivt; jag kommer vara kvar på barnavdelningen åtminstone till slutet av sommaren! Tjoho! Hade egentligen bara anställning till och med sista mars, men det blir april & maj med innan det blir sommarvik (och semester!!). Hejaaa!
 
Mamma

Men åh vad underbart!!! Tror jag det att de gillar dig <3

Svar: Puss!
Sussey

Madeleine-mamma till Elton

Gud va skönt att du har jobb ett tag till:)Lättnad kan jag tänka mig!

Svar: Ja! :) jobb tvivlade jag egentligen inte på att jag skulle ha, på någon avdelning. Men trivs ju så bra där så ville gärna vara kvar!
Sussey

Sara - mamma till Hugo

Åh vad kul! Stort grattis :)

Camilla

Så härligt! Kul att få vara på en avdelning där du trivs, grattis! Kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress