Mitt 2013, juli till september
Juli
 
Vi inledde juli med ett par dagar på Astrid Lindgrens värld tillsammans med lillasyster. Jag sjöng på Torhamn marknad och på dop, jag tränade med Team Militärmamman och Alla Kan Träna-Ida, vi firade M:s farmors födelsedag och Juno tog sina första steg. M startade igång projekt vardagsrum när jag jobbade och vi hängde på stranden när jag var ledig. Och så firades Mejas födelsedag med prinsessbarnkalas enligt egen önskan, och så fick hon en studsmatta och en sandlåda och firade själva födeseldagen i utebadet.
 
 
Augusti
 
Jag överraskades med en tur till High Chaparral tillsammans med M:s familj, vi var på middag hos vänner, och så firades min och tjejernas födelsedagar (25, 4 & 1) med pompa och ståt. Jag och Jun fyllde år, och hennes födelsedag firades med smörgåstårta, och vi spelade brännboll och grillade. Jag gick tillbaka till mammaledig och vi avslutade sedan månaden med en knapp vecka på Gotland, alldeles underbart!
 
 
September
 
Vi hängde i lekparken en del i det fina sensommarvädret, jag åkte med mamma och några till med Tjejplanet till Tjejmilen och sprang den i värsta högsommarvärmen på 63 min, 3 min sämre än mitt mål. Vi var på IKEA och köpte loftsäng till Meja och lite till vardagsrummet, Juno fick börja sova i utdragssäng. Vi planterade höstblommor och jag påbörjade min långa sjukdoms- och inteträningsperiod, som hållt i sig till nu då vi kommit fram till att det troligen är astma.
 
Beatrice, mamma till Devin & Lili ♥

High Chaparall ska vi till i sommar har vi tänkt :) Var det något att ha? :)

Svar: Ja absolut! Vi har tänkt åka i år igen :-)
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress